Doorgaan naar hoofdcontent

The Next Hippest Shop 2016

Een jaar lang hard werken wordt beloond. Het is echt waar, een webshop is niet even iets om "erbij" te doen. Je moet je ziel en zaligheid erin leggen. Je vrije uurtjes, hoe laat het ook gaat worden. Ideeën uitwerken en voorlopen op de seizoenen.




Het leukste werk aan het houden van een webshop vind ik toch wel het contact met je klant en dat klinkt misschien wat vreemd.. je ziet de klant toch niet als webshop houder? Nou eigenlijk juist wel. Een klant telefonisch te woord staan, een klant een kaartje sturen om te vragen hoe de bestelling ontvangen is het hoort er allemaal bij. 24/7 als ik eerlijk ben. En als webshop sta ik natuurlijk met regelmaat op events in de omgeving van de Achterhoek, het is groter dan je denkt!




Ik kan echt niet iedere dag achterover liggen in mijn luie stoel om te wachten of er bestellingen binnenkomen of om zelf eens alle webshops na te lopen hoe zij het doen. Ik ben continu bezig met vormgeving, tekst, netwerken en ja ik weet het, een tikkeltje saai: administratie.




Onlangs ontving ik een berichtje via Instagram. Ik werd ontdekt, ik viel op voor HippeShops.nl! Of ik niet alsjebliiiieeeft mijn gegevens wilde achterlaten om te zien of iedereen er bij HippeShops zo over dacht. Het is allemaal vrij snel gegaan en inmiddels heb ik naast het Hippe Shop Label ook een nominatie op zak! *trots als een pauw*




Ik ben nu genomineerd voor The Next Hippest Shop 2016 en daar heb ik toch echt jouw hulp bij nodig. Ik heb er niet 24/7 de tijd voor om iedereen te bellen, te appen en te stalken om te vragen of ze alsjeblieft mij willen helpen door een stem achter te laten. Nee, ik wil je vragen om dit bericht zo vaak mogelijk te liken en te delen. Je helpt mij enorm en er staat uiteraard iets tegenover! Een heel goed gevulde goodiebag, er worden er maar liefst drie verdeeld!




Dus wat je moet doen? Je familie, vrienden en collega's op de hoogte brengen dat jij vind dat ik een stem verdien voor The Next Hippest Shop 2016 en bedank je ze ook gelijk even namens mij?!




Liefs Chantal!









Reacties

Populaire posts van deze blog

Dankjewel voor je vertrouwen!

Wat ooit begon als een hobby met By Chichi mijn eigen sieradenmerk is uitgegroeid tot een complete webshop genaamd Teal World. Misschien voel je het al wel aankomen, misschien komt het als een complete verrassing voor je. Ik wil je bedanken voor je vertrouwen in mij en in mijn webshop. Ik heb een keuze gemaakt, een knoop doorgehakt. Teal World gaat stoppen. Geloof me, ik ben niet over één nacht ijs gegaan, maar ik kan de shop niet geven wat het nodig heeft. Maar hoe nu verder? Jij bent de eerste die hiervan op de hoogte is gebracht. En jij bent ook de eerste die op de hoogte wordt gebracht van de finale sale. Producten gaan we afprijzen tot bodemprijzen dus je kunt nu je slag gaan slaan. 16 december 2017 is de allerlaatste dag en jouw allerlaatste mogelijkheid om bij Teal World te bestellen. Tot het einde toe zal ik de pakketjes met liefde voor jullie inpakken. De decembermaand heb ik bewust gekozen zodat jullie voor een leuke prijs ook hele leuke spulletjes kunnen scoren.

Paaseieren zoeken!

Eindelijk is het zover, paaseieren zoeken vanuit je luie stoel. Beentjes omhoog, paaseitjes binnen handbereik en zoeken maar! We hebben 6 (goed gevulde) paaseieren voor je verstopt in onze webshop www.tealworld.nl Omdat we niet willen dat er één iemand vandoor gaat met alle eieren zijn er een aantal spelregels: Vind je een winnend paasei? Dan heb je een leuke verrassing gewonnen! Wees wel snel en doe het volgende: Plaats in een reactie het codewoord wat bij het ei staat onder deze Paasactie Facebook post, met de plaats waar je jouw ei gevonden hebt. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt! Stuur vervolgens een e-mail naar info@tealworld.nl met je voornaam, adres en zet in het onderwerp: Paasactie. We gebruiken deze gegevens uitsluitend om de prijs toe te sturen! Like en deel er op los, het is geen must, maar het maakt het zoeken natuurlijk wel extra gezellig. Heb je een winnend paasei gevonden? Wees dan blij en laat de andere eitjes liggen voor ie

Let the spring begin

In januari zijn we verhuisd naar een huisje aan de bosrand. Een heerlijke plek en nu de lente is begonnen hoor ik 's morgens de vogels fluiten. Tijd om op te staan en dingen te doen die typisch bij de lente horen! Een voorjaarsschoonmaak Nu heb ik een zwangerschap achter de rug en dan werken die hormonen hier op voorhand al aan. Nesteldrang noemen ze dat.. Heerlijk je hele huis aan kant! Inmiddels is Maud geboren en liggen er door het hele huis spuugdoekjes, speelgoed, kleertjes.. Iets wat ik totaal niet van mezelf gewend was. Alles moest en zou er altijd spik en span uitzien. Nu verkies ik Maud toch echt wel boven de poetsdoek.. daarentegen was en strijk ik me binnenste buiten, want ik wil dat dan wel gelijk weg hebben.. dat was in ons vorige huisje wel anders. De tuin in Met een nieuw huisje hebben we ook een nieuwe tuin erbij gekregen. Een grote mensen tuin, waarbij ik moet vertellen dat de vorige bewoonster een echte tuinliefhebster was. Voorlopig laten we de tuin even