Een jaar lang hard werken wordt beloond. Het is echt waar, een webshop is niet even iets om "erbij" te doen. Je moet je ziel en zaligheid erin leggen. Je vrije uurtjes, hoe laat het ook gaat worden. Ideeën uitwerken en voorlopen op de seizoenen.
Het leukste werk aan het houden van een webshop vind ik toch wel het contact met je klant en dat klinkt misschien wat vreemd.. je ziet de klant toch niet als webshop houder? Nou eigenlijk juist wel. Een klant telefonisch te woord staan, een klant een kaartje sturen om te vragen hoe de bestelling ontvangen is het hoort er allemaal bij. 24/7 als ik eerlijk ben. En als webshop sta ik natuurlijk met regelmaat op events in de omgeving van de Achterhoek, het is groter dan je denkt!
Ik kan echt niet iedere dag achterover liggen in mijn luie stoel om te wachten of er bestellingen binnenkomen of om zelf eens alle webshops na te lopen hoe zij het doen. Ik ben continu bezig met vormgeving, tekst, netwerken en ja ik weet het, een tikkeltje saai: administratie.
Onlangs ontving ik een berichtje via Instagram. Ik werd ontdekt, ik viel op voor HippeShops.nl! Of ik niet alsjebliiiieeeft mijn gegevens wilde achterlaten om te zien of iedereen er bij HippeShops zo over dacht. Het is allemaal vrij snel gegaan en inmiddels heb ik naast het Hippe Shop Label ook een nominatie op zak! *trots als een pauw*
Ik ben nu genomineerd voor The Next Hippest Shop 2016 en daar heb ik toch echt jouw hulp bij nodig. Ik heb er niet 24/7 de tijd voor om iedereen te bellen, te appen en te stalken om te vragen of ze alsjeblieft mij willen helpen door een stem achter te laten. Nee, ik wil je vragen om dit bericht zo vaak mogelijk te liken en te delen. Je helpt mij enorm en er staat uiteraard iets tegenover! Een heel goed gevulde goodiebag, er worden er maar liefst drie verdeeld!
Dus wat je moet doen? Je familie, vrienden en collega's op de hoogte brengen dat jij vind dat ik een stem verdien voor The Next Hippest Shop 2016 en bedank je ze ook gelijk even namens mij?!
Liefs Chantal!
Het leukste werk aan het houden van een webshop vind ik toch wel het contact met je klant en dat klinkt misschien wat vreemd.. je ziet de klant toch niet als webshop houder? Nou eigenlijk juist wel. Een klant telefonisch te woord staan, een klant een kaartje sturen om te vragen hoe de bestelling ontvangen is het hoort er allemaal bij. 24/7 als ik eerlijk ben. En als webshop sta ik natuurlijk met regelmaat op events in de omgeving van de Achterhoek, het is groter dan je denkt!
Ik kan echt niet iedere dag achterover liggen in mijn luie stoel om te wachten of er bestellingen binnenkomen of om zelf eens alle webshops na te lopen hoe zij het doen. Ik ben continu bezig met vormgeving, tekst, netwerken en ja ik weet het, een tikkeltje saai: administratie.
Onlangs ontving ik een berichtje via Instagram. Ik werd ontdekt, ik viel op voor HippeShops.nl! Of ik niet alsjebliiiieeeft mijn gegevens wilde achterlaten om te zien of iedereen er bij HippeShops zo over dacht. Het is allemaal vrij snel gegaan en inmiddels heb ik naast het Hippe Shop Label ook een nominatie op zak! *trots als een pauw*
Ik ben nu genomineerd voor The Next Hippest Shop 2016 en daar heb ik toch echt jouw hulp bij nodig. Ik heb er niet 24/7 de tijd voor om iedereen te bellen, te appen en te stalken om te vragen of ze alsjeblieft mij willen helpen door een stem achter te laten. Nee, ik wil je vragen om dit bericht zo vaak mogelijk te liken en te delen. Je helpt mij enorm en er staat uiteraard iets tegenover! Een heel goed gevulde goodiebag, er worden er maar liefst drie verdeeld!
Dus wat je moet doen? Je familie, vrienden en collega's op de hoogte brengen dat jij vind dat ik een stem verdien voor The Next Hippest Shop 2016 en bedank je ze ook gelijk even namens mij?!
Liefs Chantal!
Reacties
Een reactie posten